Monday, May 23, 2011

Een nieuwe header! (:

Do you want my blog in English, or another language? You see a translater on the left side, click on the flag you want. The translation isn't very good but it's better than nothing right?

Tadaaaaaaaaaaa, echt ik ben er super blij mee! Hij is gemaakt door Hester. Ik wilde al een tijdje een nieuwe, maar het lukte niet echt heel goed. Ik heb het juiste programma er ook niet voor. Toen kwam Hester met deze aan. Gelijk was ik er super blij mee.

Vanmiddag toen zat ik wat rond te kijken op girlscene bij het fotografie forum en toen zag ik een topic over wegwerpcamera's. Als je ze op de grond gooit en een beetje kapot laat gaan kun je daar een heel mooi effect bij krijgen. Je kunt ze voor 2 euro bij de action kopen, haast geen geld dus. Ik was meteen enthousiast en ben van plan om het ook eens uit te gaan proberen. Nu had ik een vraagje, als jij hier nou ook wat van weet en handige tips hebt, dan hoor ik die graag haha. Dus binnenkort ga ik er wat mee experimenteren, jullie zien de foto's vanzelf verschijnen! (: 

Liefs Jessica.

ps, dit keer geen foto, maar wel een nieuwe bovenkant! 

4 lovely comments:

Elize said...

Wauw, hij ziet er echt super mooi uit! Ik heb geen ervaring met camera's op de grond gooien haha, maar ik ben benieuwd hoe het werkt..

x Elize

Kristel said...

super! hij is echt heel leuk!
liefs,

Unknown said...

Leuke header joh! Haha, ja de foto's heb ik op photoshop bewerkt, met een light vintage action. Gedownload op deviantart.com :)

Ben benieuwd naar de foto's van de wegwerpcamera! Ik heb er een van de hema voor 6euro :( Wij hebben geen action in de buurt, echt jammer

Liefs, Ellen

Remote Reporter said...

supermooie headerr!
hmm dat van de wegwerp camera wist ik nog niet!
x

Post a Comment

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Don't be afraid to leave a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...