Saturday, January 7, 2012

Thema: Lock.

Aaaah, eerste foto van het project. (: Zit alleen nu te twijfelen want ik heb eigenlijk 2 thema's gebruikt. Key en lock. Toch ga ik lock afstrepen want ik heb nog wel een ideetje bij key.
Liefs Jessica

Meer weten over het project? 

23 lovely comments:

Milou said...

Mooie foto! Toch ziet het er wel een beetje freaky uit, haha!

Kristel said...

wauw, mooi!
ik las je post hieronder ook, leuk zo'n project!
ben benieuwd naar al je foto's :)
liefs,

Rosalie said...

wauw deze is echt heel vet! Er zit een soort van gruwelijke gedachte achter omdat je denkt dat de sleutel half in de pols zit! Goed gedaan!

Isabelle said...

Heel mooi! Heel tof bedacht!

Liefs!

Lotte said...

Wauwauwauw! Wat een mooie foto! Die sleutel en het slot is echt prachtig!

masjinist said...

Mooie foto. Zou voor reumapatiënten een nog hoopvoller beeld zijn als het thema 'Unlock' was geweest. Prachtig idee om angst en hoop met zulke eenvoudige voorwerpen samen in beeld te brengen.

Groetjes, Geert.

Resy said...

Wauw prachtige foto!

Jolijn said...

wauw! gaaf!

Live life glamorous said...

Ik ken iemand die daar zo'n tattooo heeft!

Unknown said...

Wauw, heel erg mooi!
Liefs

Nicole van Roekel said...

wauww, hele gave foto! echt leuk gedaan :)
liefs!

Anonymous said...

Prachtige foto, het idee is echt super! Welke lens gebruik je bij je 450D?

Janna said...

Wat een leuk project, mooie foto!

Resy said...

Oh ja: Je volgde me, maar ik heb mijn blog opgeschoond en nu ben ik op de vernieuwde blog al mijn volgers kwijt... Zou het erg leuk vinden als je opnieuw de volg knop indrukt! :)

Gabriella said...

Wat een mooie foto

Mia said...

Prachtige foto!

Liefs,
Mia

Ownyourstylenow said...

Mooi gedaan!
Op iemands borstkast (plaats vh hart) zou ook heel tof geweest zijn.

Esmée said...

Prachtig! Heel erg mooie foto en ook een heel goed idee. :) xx

Unknown said...

beautiful shots and blog!

JM said...

OH deze is echt heel erg mooi, ik denk dat ik me de komende tijd ook bezig ga houden met het 100 project :) (handig girlscene!)

Kiki said...

Wat een gave foto!!
Elkaar volgen?? xxxxxxxxxxxxxxxx

Nathalia H. said...

Wauw dat is een prachtige foto!!

Melissa said...

Wow, deze is echt heel vet gedaan!
ik blijf me afvragen hoe je die zo hebt gekregen..
haha, super leuk !

-Melissa

Post a Comment

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Don't be afraid to leave a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...