Friday, May 27, 2011

# 10 Foto met tekst.

Do you want my blog in English, or another language? You see a translater on the left side, click on the flag you want. The translation isn't very good but it's better than nothing right?


Laatst kwam ik mijn oude fotoalbums tegen. Gelijk bladerde ik ze door. Heerlijk was het om alles terug te zien. Allerlei herinneringen kwamen weer naar boven. Zo gek dat ik ze bijna allemaal nog wist, terwijl ik toen nog zo klein was. Raar vind ik het om te zien dat ik dat was. En zo grappig om te zien hoe iedereen er toen uitzag. Verschrikkelijk vinden de meeste het nu. Maar ja, dat zeggen wij over een paar jaar ook over onszelf. De mensen veranderen met de tijd mee en zo dus ook de kleding style.

Aan de ene kant vind ik het heel handig dat de foto’s nu digitaal zijn. Je hoeft niet meer te wachten tot je rolletje is ontwikkeld, nee je doet je geheugenkaartje in je computer en je moet hoogstens 5 minuten wachten. Maar aan de andere kant, ik vind die fotoalbums zo leuk, zo mooi. Als je zo’n foto in je hand hebt voelt het ook echt als een foto, vind ik. Daarom heb ik vandaag ook een fotorolletje gekocht voor de camera die we thuis nog hadden. Helaas kwam ik erachter dat de batterijen leeg zijn en die batterijen niet overal te koop zijn. Ik ga nog even denken of ik de batterijen toch ga kopen. Ze zijn best duur en ik weet niet of de foto’s goed lukken natuurlijk. En ik heb altijd nog de wegwerpcamera nog. Ik hoop dat ik snel naar de action kan. Haha.

Liefs Jessica.






0 lovely comments:

Post a Comment

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Don't be afraid to leave a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...