Tuesday, November 20, 2012

LONDON

Dit weekend ben ik samen met mijn moeder, tante en nichtje naar Londen geweest. Ik was er een paar jaar geleden ook al geweest, maar Londen blijft leuk. Je kunt er heel goed shoppen en het is gewoon een hele mooie stad. Ook was de kerstsfeer al goed in Londen te zien. Het was een heel erg leuk weekend. Ondanks dat we op de heen weg vertraging hadden met het vliegtuig en op de terugweg bijna het vliegtuig hadden gemist. 
Ik heb heel veel foto's gemaakt in een weekendje en ik kon ook niet echt kiezen welke ik wilde laten zien, maar uiteindelijk heb ik er een paar uitgezocht. 
London eye


metro

london eye


big ben

hyde park
tower bridge

7 lovely comments:

Unknown said...

Schitterende foto's!:) Hou echt van foto's van een stad.. Londen moet ik ook maar een keer snel heen.. Hoor van iedereen dat je er zo goed kunt winkelen

Anonymous said...

Ik ben zo jaloers! London is geweldig, prachtige foto's!

Resy said...

Super leuk dat je in Londen bent geweest! Zelf wil ik er ook graag een keer heen.
Mooie foto's ook!

Nanda said...

Wat een mooie foto´s! Waar heb je die eerste foto mee bewerkt?

Joyce Jeroense said...

Mooie foto's heb je gemaakt! En gaaf dat je een weekendje naar Londen bent geweest. Ik wil ooit in mijn leven ook nog een keer naar Londen :)

Marloes said...

Mooie foto's! :)
Londen vind ik zo geweldig! Krijg weer allemaal leuke herinneringen als ik de foto's zie. Hoop dat je het leuk hebt gehad! X

Angelique said...

Prachtige foto`s, wij gaan volgend jaar naar London:-)

Post a Comment

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Don't be afraid to leave a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...