Thursday, December 8, 2011

# 32 Foto's met tekst.

Wat een weer hè?
Onweer, regen wind het houd maar niet op! Dat hoort natuurlijk ook wel bij het Nederlandse klimaat maar toch.


Al bijna langer dan een week zat ik na te denken over een foto. Ik kon gewoon helemaal niets bedenken. Echt frustrerend is dat! Zin om foto's te maken, maar geen enkel idee. Uiteindelijk is dit er uit gekomen, niet helemaal van wat ik in gedachten had, maar ben er toch wel tevreden mee. 
Liefs Jessica.

4 lovely comments:

Resy said...

Mooie foto, en die tekst ook!

Joyce said...

super mooie foto's! en een hele mooie tekst!

Roxanne said...

Prachtige foto's, prachtige tekst.

Mirjam said...

Oh zooo mooi!
Vooral die tweede tekst, daar word ik stil van.

Post a Comment

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Don't be afraid to leave a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...