Monday, September 19, 2011

# 19 Losse foto's.

Een tijdje geleden alweer dat ik heb gepost. Ik had een best drukke week en in het weekend was ik niet thuis. Vorige week vertelde ik dat het best lastig was om met de wind foto's te maken, zeker met de zelfontspanner. Een goede oplossing daarvoor was een afstandsbediening, dan kun je op het knopje drukken en dan maakt hij de foto. Heel handig dus, ook zonder de wind! Vrijdag heb ik hem gehaald met mijn vader en vandaag (maandag) heb ik hem voor het eerst uit kunnen proberen. Echt, ik ben er zo blij mee. Het is zo handig en zeker voor zelfportretten. Hier een resultaat. (:



Liefs Jessica.

3 lovely comments:

Post a Comment

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Don't be afraid to leave a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...