Monday, July 4, 2011

# 16 Foto's met tekst.

Aaaaaaaaaaah, 101 volgers. Haha, ik vind het zo ontzettend leuk ik had het ook nooit maar dan ook nooit verwacht. Elke keer als ik er naar kijk verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Echt heel erg bedankt voor het volgen en ook voor alle lieve reacties die er zijn gegeven ik ben er heel blij mee. 


Deze foto is vanuit mijn slaapkamer raam gemaakt, ook alweer een tijdje geleden. Zoals je aan de bomen kunt zien ongeveer in de herfst ergens. Ik vond het wel een leuke foto om hem te bewerken op die site die ik al eerder heb laten zien. 




Liefs Jessica. 

5 lovely comments:

Jolijn said...

leuk!!! die structuur is gaaf zeg. nu lijkt het net oud papier<3

Sophie said...

Hoihoi! Wat een leuke foto! Je hebt het over een website waar je die foto mee hebt bewerkt. Mag ik weten welke website dat is?

evabaete said...

Echt heel mooi! Ik wil ook weten welke site je gebruikt ;)

xVengeance said...

Echt prachtig indeed ;o!

Maaike said...

Mooie foto! Love your blogg! En ik word volger nummer 110. : )

Post a Comment

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Don't be afraid to leave a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...