Sunday, February 17, 2013

# 53 just photos

Luck is believing you're lucky.


A long time ago I went with my grandfather to a little forest. There on a little hill I found my first lucky clover. The clover with four leaves, the one which gives you luck I was so happy with it so I put in in a address book. After that I put it in this frame. I found it this morning and the sun was shining so bright I had to take photos of it. 


Al een hele tijd geleden ging ik een keer met mijn opa naar een heel klein bos. Daar op een heuvel tussen allemaal klavertjes vond ik een klavertje vier! De enige die ik in mijn hele leven had gevonden. Ik was er zo blij mee, dat ik hem eerst lang in een telefoonboek had gedaan en daarna in dit lijstje. Vanochtend zat ik door mijn spulletjes te zoeken en vond hem weer. Het klavertje vier is alweer zo oud dat hij net van goud lijkt. Vandaag schijnt het zonnetje ook weer zo lekker, een prima dag om foto's te maken dus!


Remember this photo? I post it a couple of weeks ago. I took it in the USA this summer. There is this contest and I have sent this photo in so,
Would you like to vote for me? I would really really appreciate it!
You can vote for me here: CLICK just click on the thumbs up by my photo.
Thank you so much!

Kan je je deze foto herinneren? Ik heb het een paar weken geleden gepost. Ik heb deze foto in Amerika genomen. Ik heb hem ingezonden in een fotowedstrijd en ik heb jou nodig om te winnen! Zou je op mij  willen stemmen? Je kunt hier stemmen. Alvast heel erg bedankt!




4 lovely comments:

Unknown said...

Ik heb op je gestemd hoor, mooie foto!

Alexandra | asseenbyalex.com said...

Mooie foto's!

Ik ga je blog volgen :)

Xx Alex

Carola said...

Wauw mooie foto! En ik heb op je gestemt!

Wilda Khairani said...

finally found photography blog again. love everything in this blog :) let me know if you're interested following each other with me.

http://wildakhaira.blogspot.com/

Post a Comment

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Don't be afraid to leave a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...