Monday, June 4, 2012

# 45 Losse foto's.

Sorry sorry sorry, dat ik het zo lang duurde dat ik weer poste en ik heb gewoon helemaal geen excuus. Ik had alle tijd aangezien mijn examens (gelukkig) voorbij zijn en ik zomervakantie heb. Ik had me voorgenomen om heel veel foto's te gaan maken. Maar helaas ik had totaal geen inspiratie en de foto's die waren allemaal mislukt ik weet niet wat ik allemaal met de instellingen heb geprobeerd maar echt alles ging fout. Toen heb ik opgegeven moment maar even afstand genomen van mijn camera. Tot dat we zaterdag we een nieuwe camera kochten de Canon PowerShot Sx40 HS. Het is geen spiegelreflexcamera maar ook geen compacte ik weet niet precies maar volgens mij zit het er ergens tussen in. Natuurlijk moest ik hem even uittesten en ik moet zeggen dat je er heel goed mee kan werken. Vooral met zelf portretten door het schermpje wat je uit kan klappen, zo kun je vanaf de voorkant van je camera zien wat je op de foto zet. Heeeel handig. (:
Deze keer weer foto's geïnspireerd op een liedje.


don't be your own enemy


1 lovely comments:

Fenna said...

die 2de is echt heel mooi! ;)
xx

Post a Comment

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Don't be afraid to leave a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...