Saturday, March 31, 2012

# 35 Foto met tekst.





































17 maart was ik jarig. Eigenlijk heb ik daar haast niets over gepost. Het voelt voor mij ook alsof het maanden geleden was, maar nee het is nog maar 2 weken. Dat heb ik sowieso de laatste tijd gaat alles zo snel. Over een paar weken ben ik hopelijk geslaagd voor mijn examen en ga ik alweer van de middelbare school af. Zo gek vind ik dat. Ik heb het idee dat het nog maar gister was dat mijn allereerste school dag op deze school was. Ondanks ik een hele leuke tijd heb gehad ben ik ook wel blij het dat over is. Ik ben wel toe aan iets nieuws, aan een nieuw avontuur. Maar weer terug naar mijn verjaardag. Ik heb deze ringetjes gekregen en ik vind ze zo ontzettend leuk. (Stiekem heb ik ze ook zelf uitgezocht) Vanaf het moment dat ik ze zag wist ik dat ik er ooit is een foto van wilde maken, haha. Dus hier is die dan.

7 lovely comments:

patricia said...

Die zijn super leuk

Janne said...

Mooie foto! wat een leuke ringen. x

Anne said...

Leuk! En nog gefeliciteerd! Wat ga je doen na de middelbare school?

A serious fashion addict said...

mooie ringen!

Nathalia H. said...

Die ringen zijn supermooi!

Carolin said...

thank you so much ♥

Rand T said...

beautiful!

Post a Comment

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Don't be afraid to leave a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...