Sunday, February 5, 2012

Thema: Red.

Is het toch eindelijk echt winter geworden.Heerlijk die sneeuw en niet vergeten het ijs op de sloten. Ik heb alweer op de sloot achter in onze tuin gelopen. Geschaatst ook heel even, alleen ben ik daar niet heel goed in. Haha. Maar met een stoel gaat het prima. Ik kon nu tenminste ook bij plekjes waar ik normaal nooit foto's komen maken. Deze foto's zijn alle drie vanaf de sloot gemaakt. 

Thema Rood van het 100 snapshot's project.

Ik ben als sinds een tijdje opzoek naar een leuke fotowedstrijd en nu heb ik een leuke gevonden. Het thema van de foto moet rood zijn. En laat nu net ook een van de 100 thema's in het project zijn. Dus ik ben gaan brainstormen en dit kwam eruit. Nou ja, ik wilde iets met een rode ballon gaan doen. Met de eerste twee foto's doe ik nu mee aan een fotowedstrijd. Ik weet bijna wel zeker dat ik niet ga winnen, er zitten echt een paar hele mooie foto's tussen, maar ik kan het altijd proberen. (:
Liefs Jessica.

12 lovely comments:

Anonymous said...

Leuk bedacht! De kleur komt er mooi uit.

*Daniƫlle said...

Mooie fotos heb je gemaakt.

Patricia Catsburg said...

Leuk en gewoon meedoen en proberen is al leuk

LAURA. said...

Rood is altijd goed ;D

Manon said...

Mooie foto's! Ik wil ook nog die 100 snapshots gaan doen, maar eerst een goede camera haha! :)

Berrie said...

Erg mooie foto's !
xxx

Cindy said...

Leuk, vind juist vooral de 3e foto het mooist! En waar doe je mee aan de wedstrijd :)?

Lisa said...

Mooi dat contrast tussen wit en rood!

Marayah said...

Super leuk bedacht, de derde vind ik ook het mooist. Die straalt iets heel tja hoe zeg je dat ? Ouds uit ofzo hihi

Natasha said...

wat een mooie foto's allemaal!
erg leuk met die ballon.
ik volg je nu via GFC en bloglovin, volg je me terug?
liefs x

natasha-dailyfashion.blogspot.com

Sanne said...

Mooie foto's!!

x.
http://acupofloveforcreativity.blogspot.com/

Anne said...

Mooi hoor en vooral meedoen met fotowedstrijden. Dat is sinds kort ook mijn motto, ik heb nog niks gewonnen, maar je doet zo wel ervaring op en je kunt inspiratie uit andere inzendingen halen. :)

Post a Comment

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Don't be afraid to leave a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...