Monday, October 3, 2011

# 22 Losse foto's.

Wat een heerlijk weer was het afgelopen week zeg! Toch nog een beetje zomer, in de herfst dat wel, maar beter laat dan nooit. Helaas word het deze week weer wat minder, maar ja dat hoort ook wel bij deze tijd van het jaar. Ik heb echt duizenden foto's gemaakt. Echt en er zijn er maar een paar gelukt. Ik vind het ook altijd lastig als je 10 foto's die hebt bijna het zelfde zijn en dan de 'mooiste' moet uitzoeken. Vaak hebben alle foto's dan iets wel, maar ook iets niet. Lastig vind ik dat. Soms heb ik ook wel dat ik er dan een op mijn blog zet en dan later dat mapje nog eens doorkijk en dan een betere vind, haha. Maar goed hier een paar foto's. 




5 lovely comments:

Nina Josephine said...

Super mooie foto's!

ninajj.blogspot.com

Jolijn said...

wow! die tweede is echt gaaf!

Flo. said...

Heel leuk blog heb je, je hebt hele mooie foto's! Ik ga je volgen xx

Flo. said...

Hij doet het niet, ik onthoud je even en als het kan volg ik je heel snel haha xx

Anonymous said...

Wow, hele mooie foto's!
& toffe blog!

Liefs, Julie xx

Post a Comment

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Don't be afraid to leave a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...