Sunday, August 28, 2011

# 23 Foto's met tekst.

Misschien is het je al opgemerkt, mijn blog is een tikkeltje veranderd. Ik vond dat het wel weer eens tijd werd voor mijn blog. Ik moet nog even uitvogelen over hoe ik het wil, dus als je ideeën hebt dan hoor ik dat graag. 

Omdat mijn school periode weer is begonnen heb ik besloten om steeds maar 1 foto te posten. Zo hoop ik te voorkomen dat ik soms een week niets meer van me laat horen. 

Ik ben weer naar het strand geweest s' avonds samen met mijn vader en een vriendin. Het waaide, pfoe, overal zit zand. Maar ondanks het slechte weer was de lucht echt prachtig. De ondergaande zon was alleen al snel achter de wolken verdwenen. 


De eerste foto, deze dus, was toen ik hem maakte al niet heel scherp dat kwam door het stuivende zand wat per ongeluk op de lens was gekomen. 

3 lovely comments:

Elizabeth said...

Ik vind dat het een leuk effect geeft, dat zand op de lens. (:

golden summer said...

nice picture :)

Kinderopvang Kiekeboe said...

Je hebt echt een hele leuke blog :)
Ik volg je, volg je terug?
http://melissasglamourworld.blogspot.com

Post a Comment

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Don't be afraid to leave a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...