Tuesday, August 16, 2011

# 19 Foto's met tekst.

Dit is alweer mijn laatste weekje vakantie. Het is zo snel gegaan, te snel eigenlijk. Ik heb een ontzettend leuke vakantie gehad, ondanks het niet echt zomerse weer. Vorige week ben ik gaan wadlopen in Groningen, Pieterburen. Het was zo ontzettend leuk, we moesten eerst door de blubber baggeren, haha, mijn hele benen zaten onder. Gelukkig moest je een korte broek aan en je kon daar schoenen kopen een soort All stars waren dat. Na de blubber kregen we een laagje water waar we eigenlijk bijna de hele tijd door zijn gelopen. Het was wel lekker want dan werd je weer een beetje schoon. Ik had verwacht dat het ijskoud zou zijn, vooral met de wind en de zee en dan natuurlijk nog in een korte broek. Maar dat was het niet het water was heerlijk warm en je bleef ook bewegen. Uiteindelijk toen we er bijna waren moesten we door dieper water. De gids ging voor om te kijken of het niet te diep was, maar nee het kon nog net. Het water kwam tot over mijn broek. Na 3 uur waren we weer terug op de plek waar we begonnen waren, helemaal vies en nat maar het was echt een hele leuke ervaring. 


Deze foto's heb ik net gemaakt, eerst heb ik op google gezocht naar plaatjes van vliegende vogels en vond deze, daarna heb ik een zinnetje uitgekozen, getypt en daarna alles uitgeprint. Ik heb ze uitgeknipt en opgeplakt aan mijn raam. 



De tweede foto ging eigenlijk perongeluk ik had hem nog op de verkeerde instelling staan en ik zat niet heel erg op te letten, maar ik vind hem toch wel wat hebben. 

Ik ben van plan om morgen als het zonnetje weer schijnt naar buiten te gaan en meer met deze vogels te doen. Ik kon het toch niet laten om deze alvast te posten, haha.


Liefs Jessica.

1 lovely comments:

golden summer said...

Wonderfull, very nice! <3

Post a Comment

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Don't be afraid to leave a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...